30 Nisan 2010 Cuma

WELLCOME BACK TAMMY



Bu akşam kraliçeler tbbl yarı finalinde botaş'ı konuk ettiler 1-0 önde başladığımız serideki ilk maçı 89-70 kazanarak seride durumu 2-0 a getirdik. Böyle bir haber edasında yazmamın sebebi taraftarlarımızca böyle bir maçın olduğunu bilmediklerini tahmin etmem. Zira salon alışık olduğumuz gibi bomboştu gene ve artık ben her platformda bunu yazmaktan, maç önceleri haber vermeye haydi millet bu maçta kraliçeleri yalnız bırakmayalım demekten sıkıldım.

Neyse asıl konuya dönecek olursak, bu maçın 10+ farkla biteceğini tahmin ediyordum sadece gülşah gümüşçay'ın bize karşı nasıl oynayacağını merak ediyordum bu merakımı gidermiş oldum. Bunun yanında beni galibiyet kadar mutlu eden Tammy'nin performansı oldu. Özellikle Nevin'in sakatlığından sonra pota altında çok yük binmesi dolayısıyla hayli yorgundu ve performansında bariz düşüş vardı. Bu yüzden çok çabuk faul alıyor ve maçları 2-4 sayılarda bitiriyordu. Özellikle final serisinde kendisine çok ihtiyacımız var ve bugün müthiş bir oyun oynayıp attığı 20 sayının yanında 4 te asisst yaparak özellikle hücumda ben de varım dedi.
Kendisine buradan tekrar hoşgeldin diyor final serisinde de böyle oynamaya devam etmesini diliyorum.

WELLCOME BACK TAMMY !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder