14 Mart 2010 Pazar

Ne istiyorum




Klübümüz marketing anlamında açık ara en başarılı klüp, taraftar kart sayımız, telefon hattı sayımız, kombine kart sayımız vs hepsinde açık ara önde, kendi tv kanalımıza sahibiz amatör branşlarımız avrupa'da söz sahibi el lerde çeyrek finaller yeterli gelmiyor olimpiyatlara en çok sporcu gönderen camiayız vsvs.
Şimdide kombine sahiplerine bilet alan yada telefon hattını kullanan taraftarlara yönelik güzel hediyeler verilmeye başlandı, arabalar kombine kartlar lcd tvler digiturk abonelikleri. Hepsi için camiamızı yönetenlere sonsuz teşekkürler, hele benim gibi çocukluğu spor sergide geçen şimdilerde caferağa'nın kapısından ayrılmayan biri için bu branşlar büyük nimet.
Biliyorum belki fazla şey istiyorum ama camianın lokomotif branşı için Mehmetçik'i,Bahtiyar'ı,Seçuk Yula'yı,takımda oynatmayabilirler ama başka bir yere gitmeyeceğim içimden Fenerbahçeliliği alamazlar çalışıp formamı giyeceğim diyen Rıdvan'ı,bugün bile eski anılarını anlatırken gözleri dolan Lefter babayı,Sinyor Can'ı,Müjdat'ı daha onlarcasını sayabileceğim forması yırtılsa da kaşı açılsa da umurunda olmayan bu cesur yürekleri istiyorum.
Acaba çok şey mi istiyorum

1 yorum:

  1. Futbolu çok iyi bilen Daum ve Aziz Başkan bu durumu çözer. Savaşacak adamları küstürürsen, kızlar takımına çevirirsen, ruhsuzluğa mahkum edersin bu seyirciyi.

    YanıtlaSil