14 Mart 2010 Pazar

Bunlar kimin?




Elbette herkesin ne kadar bilgili olursa olsun her şeyi bilmesini bekleyemezsiniz.Ama bir internet sitesi hele klubün resmi yayın organıysa bazı şeyleri daha özenli yapmak zorunda. Klubümüz'ün resmi internet sitesinde bayan basketbol takımının son iki kupayı alamadığı yazıyor mesela. Rastgele dolaşırken bu sayfayı görünce çok şaşırdım açıkçası hafızam beni yanıltıyor mu acaba diye düşündüm. Oysa birinde botaşı birinde gs yi yenerek bu kupayı aldığımızı hatırlıyordum. Basketbol federasyonunun sitesinden bakınca kendi hafızamın daha iyi olduğunu üzülerek fark ettim.
Lütfen biraz daha özen diyerek noktalıyorum hep dediğim gibi.





fotograf ve istatistik için tbf'e teşekkürler

1 yorum:

  1. Valla bu editörün dünyadan haberi yok anasını satayım .

    Bu arada iznin var haberi yarın sitemde paylaşacağım ağabey www.fbtaraftar.com portal/forum kısmında .

    YanıtlaSil